Rockshit Forum index

semistereo

Gestart door Marcellus
Laatste bericht door Marcellus op 26 November 2007 om 11:11

Auteur Bericht Geplaatst
Marcellus
semistereo 22 August 2007 om 15:03
Hoi,
Mijn band heet Semistereo. Alt. Rock met een Prog Emo randje. Zoiets.
Voor de liefhebbers van Tool, Mogwai, Deftones en Oceansize

http://img.photobucket.com/albums/v404/Marcellus1971/pressureorder.jpg

op www.semistereo.nl zijn gratis ende voor niets enkele songs te downloaden. Laat ons weten wat je ervan vind. Altijd leuk!

We spelen 25 augustus in Musicon Den Haag, en op 29 september in de voorronde van BeachBattle 2008 in Saturnus, DenHaag.. Tot dan?

Mzzl.
Mars
kimmeisje
RE: semistereo 23 August 2007 om 11:11
Ik ga er naar kijken!
Jeroen
RE: semistereo 23 August 2007 om 13:01
Het artwork ziet er goed uit, ik ga zeker eens luisteren!
Muppet
RE: semistereo 23 August 2007 om 17:05
Geluisterd, klinkt goed. :) Wat verwacht je van de optredens? Hebben jullie (of heb jij) nog meer of nog grotere doelen behalve de optredens die je hier en op jullie site hebt neergezet? :)
Aangepast door Muppet op 23 August 2007 om 17:05
Dussss..
Marcellus
RE: semistereo 27 August 2007 om 12:12
Hoi,

Dank voor de complimenten! Uiteraard zijn er grotere doelen... maar dit is en blijft Nederland, en helaas valt het niet mee om met onze soort muziek veel interessante gigs te krijgen. Maar we blijven lekker ons ding doen, en trekken ons niet veel aan van de Nederlandsche hokjesgeest... In eerste instantie maken we muziek die wij zelf mooi vinden, en er zijn genoeg mensen out there die dat ook vinden. Vandaar dat ik me op dit forum heb aangemeld, naamsbekendheid enzo...;)

We houden ons uiteraard aanbevolen voor gigs, festivals, examenfeesten, personeelsavondjes en buurtbarbecues... B)
Jeroen
RE: semistereo 27 August 2007 om 13:01
Marcellus schreef:
Hoi,

Dank voor de complimenten! Uiteraard zijn er grotere doelen... maar dit is en blijft Nederland, en helaas valt het niet mee om met onze soort muziek veel interessante gigs te krijgen. Maar we blijven lekker ons ding doen, en trekken ons niet veel aan van de Nederlandsche hokjesgeest... In eerste instantie maken we muziek die wij zelf mooi vinden, en er zijn genoeg mensen out there die dat ook vinden. Vandaar dat ik me op dit forum heb aangemeld, naamsbekendheid enzo...;)

We houden ons uiteraard aanbevolen voor gigs, festivals, examenfeesten, personeelsavondjes en buurtbarbecues... B)

Waarom zingen jullie in het Engels enn niet in het Nederlands?
Marcellus
RE: semistereo 27 August 2007 om 15:03
Jeroen schreef:
Waarom zingen jullie in het Engels enn niet in het Nederlands?

Interessante vraag... door het zingen in het Engels vergroot je je zgn aktieradius. Door internet/myspace/youtube en andere platforms is Europa (en de wereld) een stuk kleiner geworden. Daarnaast schatten we de interesse van mensen die naar Nederpop luisteren in onze soort muziek niet zo hoog in... Vandaar lekker in het Engels.
Marcellus
RE: semistereo 21 November 2007 om 12:12
Help Semistereo naar de #1 positie van de Musicfrom.nl top 40! Het enige wat je hoeft te doen is naar onze songs te luisteren en het een thumbs up waardering te geven. Simpel toch? Of beter nog: voeg ons toe aan je zelfgemaakte playlist! Lekker makkelijk om mooie songs van allerlei bands van Nederlandse bodem te ontdekken en te luisteren op kantoor, 's morgens bij de koffie als de kids naar school zijn of 's avonds ontspannen na je werk. En ja, het is allemaal gratis.

Onze artiestenpagina op muzzy is:http://www.musicfrom.nl/player/12107

Bedankt!
Aangepast door Marcellus op 21 November 2007 om 12:12
Marcellus
RE: semistereo 26 November 2007 om 11:11
http://www.musicfrom.nl/player/12107/2827/?uitleg=y
Aangepast door Marcellus op 26 November 2007 om 11:11